Ιστορική στιγμή για την αεροπορική εταιρείαJapan Airlines. Η 59χρονη Μιτσούκο Τοτόρι – Από αεροσυνοδός έγινε η πρώτη γυναίκα CEO στην Japan Airlines
Και μην ξεχάσετε! Κάντε LIKE στη σελίδα μας στο facebook για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία άρθρα και Διαγωνισμούς!
Πρώτη φορά στην “καρέκλα” του CEO θα καθίσει γυναίκα.
Ο λόγος για την 59χρονη Μιτσούκο Τοτόρι, η οποία από πρώην αεροσυνοδός τώρα θα είναι πρόεδρος μία τόσος μεγάλης αεροπορικής.
Η Τοτόρι, εντάχθηκε στην Japan Airlines το 1985 και τώρα θα αντικαταστήσει τον Yuji Akasaka, ο οποίος θα γίνει πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου μετά την αναδιοργάνωση.
«Έχω αφοσιωθεί στις ασφαλείς πτήσεις ως συνοδός καμπίνας και θα εργαστώ επάνω σε αυτό από τώρα και στο εξής», ανέφερε η Tottori σε συνέντευξη Τύπου στο Τόκιο. «Είμαι περήφανη για το πλήρωμά μας», συμπλήρωσε.
Japon : Mitsuko Tottori, première femme nommée présidente de Japan Airlines, une rareté dans l'archipel https://t.co/3wKsRYlMPp
— RTBF info (@RTBFinfo) January 17, 2024
«Εκεί έξω υπάρχουν γυναίκες εργαζόμενες που πασχίζουν με τα επαγγελματικά τους βήματα ή βιώνουν μεγάλα γεγονότα στη ζωή τους. Ελπίζω ότι ο διορισμός μου ως προέδρου μπορεί να τις ενθαρρύνει, ή να τους δώσει το κουράγιο να κάνουν το επόμενο βήμα», είπε.
Σημειώνεται ότι η JAL έχει θέσει ως στόχο οι γυναίκες να αντιστοιχούν στο 30% των διοικητικών στελεχών σε όλο τον όμιλο έως το τέλος της ετήσιας οικονομικής της χρήσης τον Μάρτιο του 2026. Μιτσούκο Τοτόρι Airlines
Έως τα τέλη του Μαρτίου του 2023, το ποσοστό αυτό ανερχόταν στο 22,8%.
Μία από τις χειρότερες τραγωδίες το 1985
Αξίζει να θυμίσουμε ότι το 1985, συνέβη μια από τις χειρότερες τραγωδίες στην ιστορία της αεροπορίας σε πτήση της Japan Airlines, όταν αεροσκάφος Boeing 747, που εκτελούσε εσωτερική πτήση, συνετρίβη σε βουνό 100 χλμ. έξω από το Τόκιο.
Από τους 525 επιβάτες, βρήκαν τραγικό θάνατο οι 520, όταν μετά από έκρηξη, αποκολλήθηκε ένα μεγάλο μέρος της ουράς καταστρέφοντας ένα πτερύγιο, με αποτέλεσμα το αεροπλάνο να πετάει ακυβέρνητο, κάνοντας συνεχόμενες στροφές στον αέρα.
Μάλιστα, τα 33 λεπτά που διήρκεσε η πορεία προς τον “θάνατο”, ήταν αρκετά, ώστε πολλοί επιβάτες να γράψουν αποχαιρετιστήρια σημειώματα στους αγαπημένους τους, τα οποία βρέθηκαν αργότερα στον τόπο του δυστυχήματος.
Οι μόνοι τέσσερις διασωθέντες, κάθονταν στις πίσω θέσεις του αεροσκάφους.
Αργότερα, έγινε γνωστό πως ο υπεύθυνος συντήρησης της Japan Airlines αυτοκτόνησε, επιθυμώντας έτσι να “απολογηθεί” για την κακή συντήρηση του αεροσκάφους.
Και μην ξεχάσετε! Κάντε την εγγραφή σας στην ομάδα μας facebook για να ενημερώνεστε ή να στέλνετε τις δικές σας ιδέες, δημιουργίες και σκέψεις!